miercuri, 12 decembrie 2012

Imaginea ta imi apare in cele mai nepotrivite momente. Ca de exemplu cand merg cu metroul, cand citesc o carte sau cand tai friptura cu furculita.

Ma gandesc mai rar la tine, recunosc, si atunci cand se intampla, reusesc sa fac slalom printre toate amintirile. Cand sunt in metrou si imi aduc aminte cum ne plimbam la 4 dimineata prin parc, iar tu imi cantai razand cea mai stupida melodie din lume, apas butonul de alarma si cobor imediat. Atunci cand citesc o revista si imi amintesc cum m-ai lipit de perete si ti-ai strecurat mainile pe sub fusta mea, o arunc pe cel mai de jos raft al bibliotecii. Cand imi pun piper in farfurie si te vad cum cereai shaorma fara sos picant, imi aprind o tigara.

Cel mai tare ma supara ca de fiecare data cand se intampla, mi se face brusc frig si pielea de gaina. Da, sigur iti aduci aminte, obiceiul asta mi-a ramas de atunci de la mare. Tremuram ziua pe 100 de grade celsius, cel putin. Probabil exagerez, stii ca am obiceiul asta. Cel mai probabil nu mai puteam de cald, dar uneori mai mințeam ca sa nu imi privezi corpul de mainile tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu